bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Monday 10 June 2013

PUNGGUK RINDUKAN BULAN

Hilman dan firman,
Klau diberi pilihan, aku akan pilh hilman.
Walau mereka kembar, tapi aku sikit pon tak terpaut pada firman,
Ok macam tipu sikit. Ade tu ade.
Tapi tak sekagum aku pada hilman.
Hilman sangat sempurna wataknya
Utusan Allah yg mampu memikat semua orang
Bukan dengan rupa kacaknya
Bukan dengan harta kekayaannya
Tapi dengan imannya, ketaqwaan nya,
Hilman ade tempat yg tersendiri dalam hatiku

Firman. Tidaklah aku membenci dirimu
Tapi jangan kau goda manusia dgn rupamu yang cantik
Walaupun kau hensome melangit,
Kau tetap 'cantik'
Kau selalu main tarik tali.
Tak pernah seriyus walhal kau mahukannya
Egomu tinggi menggunung.
Berubahlah firman, jadilah spt hilmanku
Sentiasa meletakkan wanita di carta paling atas
Kau ade sifat tersendiri yg dapat memancing hatiku
Perangai kau saling tak tumpah seperti hilmanku
Tapi, kau ganas dan kasar dlm percakapan wlaupun bersama wanita.
Entahlah, makin aku fikir,
makin benci pulak aku dgn firman ni.
Tapi makin dia cube dekat,
cuba buat baik, aku rase terpesona.
Pliss lah tolong jgn buat perkara yg memalukan wahai rama rama dalam perutku.

#awaksukasayatak
#iloveyoustupid
#melurjelita

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...