bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Tuesday 20 August 2013

HANYA UNTUK AWAK. HARAP AWAK STALK BLOG SAYA

Saya rase ini lah petunjuk yg sebenarnye. Kalau selama ni saya still mengharapkan penjelasan daripada awak, tapi malam ni dah jadi satu perkara yang membuatkan saya berfikir, kenapa ia terjadi?

Saya mintak maaf, saya kalau boleh nak simpan cincin kita even awak mmg dah taknak dekat sy. Tapi tadi, actually 20 minit yg lalu, cincin tu dah hilang. Saya basuh tangan dekat longkang, bila nak kibas tangan tu, tibe2 dengar bunyi mende tepelanting kene batu. Serta merta saya tengok tangan, cincin dah hilang, cincin yang kite pakai hampir 3 tahun tu hilang awak..hilang ditangan saya sendiri. Bukan saya sengaja buang. Terus sedih saya. Saya dah puas cari awak, puas dah suluh. Tapi tetap xjumpe. Tetap xnampak. Tuhan jelah yang tahu macam mane sebak nye saya sekarang.

Awak hilang tanpa dapat saya kesan macam ni, saya tak sedih sangat. Tapi bila cincin ni hilang, rase macam orang yang saya sayang dah mati. Tengah duk suluh tadi, tibe2 terlintas dalam hati, mungkin ini lah petunjuk yang saya mintak tentang kita dari hari tu lagi. Saya hilang jejak awak tanpa kesan, dan saya hilang cincin kita juga tanpa kesan. Sekarang saya pasrah. Saya takkan tunggu awak dah. saya redha walaupun tak tahu kenapa awak menghilang. Walaupun hati ni masih lagi mengharap awak muncul untuk beri penjelasan satu hari nanti, tapi saya harap saya boleh bersabar di atas sabar. Ape pon alasan awak, hope itu adalah alasan yang terbaik untuk saya teruskan hidup tanpa awak.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. when we loose something good, we will get something better. insyaallah :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...