bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Thursday 9 August 2012

MY EXPERIENCE AS A DRIVER

TIADA KERETAKU BAWAKU JALANJALAN
KERETAKU HANCOR PINTUNYA TLAH BERSEPAI
TIADA LAGI MEREWANG
DEKAT SIMPANG SIMPANG
SKODENG MALAM MALAM..


uwaaaa.. semalam atas kecuaian aku meletakkn parkir kete aku yg kecik molek tu. 
tlh mnyebabkn hampir 5rat melayang di awangan. bedebah dikau.
mujur la aku xdek pape.
tu la org tua2 duk habaq, duk pesan, duk peringat slalu kt kite mude2 ni
klau accident tu bukan bleh nk jengka jangka
xdan keluaq rumah pon, kalau Allah tu nak bg
mmg jadi jgk. macam kete aku la
hadoii.
so lepas ni mmg aku kene berhati2 tgk position giyar tu.
klau x mmg makan pelempang sulung mak aku.hahah


tu je minimum eh maximeum, eh entah la,, pintu tu leh tutop, sbb mase kene tu dia tegeliat kebelakang.



tuuu dia, dah telerai dari jasad


notalutut: kene amek mpengajaran tuk menjadi org yg lebih concern tentg hal sekeliling, waah gitu.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...