bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Tuesday 7 August 2012

PPP : KENEGARAAN

pade 4 dan 5 ogos aitu program pembangunan pelajar aka PPP.
tp kalau sebut je PPP, sume org akn mengeluh
wey,,mnyusahkan tau mende alah ni,
serabot aku,
mmg totally mengacau life aku a, nk nalik xbleh,
nk makan gule2 taim dy beceramah xbleh.
adush,, mati. tp sbb nk grad punye pasai, 
daku tempuhi jua, ceewaaah
taaapiiii,, bab begamba steady de meady,
so jom layan~~


NI FIRST DAY,,SABTU

masing2 duk khusyuk dga org present kt dpn
ni yg group aku, ni EDA groupmate aku,
same couse ngn aku, civil engineering
tulisan yg boolat2 tu aku punye la tuh, malu burok noo
tapi berkat mulot murai aku ni,
menang boh,nombor se tau!!
ni la projek kitorang, reka projek yg melambangkan
 Malaysia ni bersatu hati kononnye,
lect tu soh gune ketas jep
bantai kat aku gune daun pinang siap nk wt keris,hua3
ni mase main terowong manik, group aku menang lagi tau, pegh
yg baju itam tu kawan baru aku, KAKA name dy
dak office management
main paku la pulak. group mmbe aku jgk yg dpt selesaikn,
AMIR name dy, dak perkayuan, aish gambo xdop pulok
                                         
haaa,, ni GEDIX, aku skodeng kls sblh sb sde HAMIZ NORDIN tu
hikhikhik, apesal la kua lmbat sgt weh


OKAY NI SECOND DAY :AHAD
ari hahad ni mmg duk lam DSG je, so main2 jelah

ape yg klako sgt tu ZANA?? MAR pon siap yg kenyit2 mate la,hahaha
ok yg ni da ok!! smile ..
ZIMAH pon dah pandai curik ruang, siap rebot ngn ZANA la

ni PUYEN and AYU..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...