bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 27 March 2013

GUDDY GUDDY BYE ENTREPRENEURSHIP

Yabedabedudududush!!!! Iyyyiihaaaa.. Aku sudah bebas. Bebas dari demam ENT. Paper siang tadi??? Hurmmm not bad laa. First time aku boleh ade kesempatan utk compare jawapan dgn org sebelah, depan, belakang, tenggara, dan barat daya. Tak lupa jugak timur laut. Yes yes yes. Time final kot. Tak penah hayat aku selok berbincang sebegitu sekali. Haha. Almaklumlah, kami budak CIVIL telah dididik dan diasuh serta dimandikan dengan nombor nombor yang tak pernah habis. Makin lame makin ke pelik nombornye. Banyok nooo formulae. Tapi utk ENT ni, first time ade soalan true false, dan bulat bulat!!!! Macam jawab paper sejarah spm je dah.

Yang kelakanye, kami exam lam dewan sejuk gileee tu. Ade bdk civil, computer science ngn dak bisness. Dah sure sure dak bisnes bijak dlm ber entrepenoooo ni. Aku mmg TAK lah nak hadap ni klau bukan terpakse. Pastu dlm dewan tadi, sejam sblm habis mase, habes hilang budak CS !! Sume dah keluar. Tgk row dak bisnes, pon camtu jugak. Tinggal brape kerat je dah. Tapi bile panggong kepale tgk bdk2 civil, penoh lagi dewan, pastu duk sok sek sok sek ngan org sebelah!! Giler lah, aku yg duk agak blakang ni, mmg nmpak lah mate dak civil sorang2 cam nak tersembul sbb telampau over menjulingkan mate!! Haha. Sumpah klaka. Nampok benor ketidak selesaan dan culture shock utk sume dak civil dlm mnjawab paper ENT. Hadoyy saboo jelah! So minta dijauhkan repeat ini paper yaw! Peringatan utk diri sendiri dan para civilian, dah sah sah ini bukan bidang kite hapei menghapei ginih, jenoh! Saket otok. And now,,,,,, we are proceed to STEEL & TIMBER DESIGN !!! Ini baru civilian. Kire2 dan mendesignkan diri babe!! Baru ade LIFE ..

Tp mengapakah aku masih lagho ni, tak pegang buku lagi. Next paper 30 aibulan semek weh. Okok stop. Layan FLY jap, then tido. Tengah malam kang baru start study. Bak kate buku ENT, study SMART. Specific, measureable, achieveable, realistic and time frame. Ok adios. Oh copcop. Buat my MR INDERA JONED yg ade lam kereta kat depan rumah sewa ku ini, makan bace bismillah, jangan sampai tercekik jajan. Saya dah tak larat nak bangun utk babai ikot tingkap dah. Haha. Awk tunggu lah nas settlekan masalah wifi kami yaw! Chaloo bette. Kreuk kreuk. Zzzzzzzz.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...