bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Saturday 30 March 2013

STEEL & TIMBER STRUCTURE DESIGN

Today was the paper!!!!! Cam hape ntah soalan, wahai pakcik2 pembuat soalan, kami belajar dalam eurocode ye!!! Harap maklum. Jadahnye bagi kami british standard. Tp tu tahan lagi, yang menaikkan darah aku, formula duk elok2 ade dlm eurocode, hangpa boleh duk kalut tak perasan nak potostet formula Av kan?? Tahniah laa!!!!! Merosakkan mase depan aku!!

Wey ni final exam kot! Awat hangpa duk buat loglaq lagu tu?? Dah la ni last sem aku nak naikkan CGPA aku. Tolong lah. Buat soalan macam hape ntah, hish aku tak tau la nak salahkan sesiapa. Memang dari skolah lagi batch aku ni jadi bahan uji kaji kan, soalan xpenah keluar, akan keluar bile taim kami. Hey mmg mintak kaki ayam betol. Hey ni malas main ayam2 ni. Lapoo teros perot. K bai.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...