bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Friday 11 January 2013

DONUT-ing

pagi2 lagi bangun je call mak. nak blaja buat donut. 
tegelak sakan mak aku. iyelah dia mengerti perilaku aku dirumah camne. 
tau tau gi dapur makan je. ni nak buat donut la pulak. 
yedok aku ni? aku pon konpius.tak cayo den

so mase keluar beli lunch tadi singgah la u-mart 
nak carik mauripan, magerin cmne ntah eja,  ngn tepong gandum. 
halamak aih. sikit punye besar market *besar la kat jengka , 
ade mauripan je?? ini mendatangkan kemarahan. 
aku dah la tgh membara jiwa dan raga nak buat donut ni. 
siap dgn plan nak buat frozen lagi ni. memang haru sunggoh la.

takpe takpe, aku gi la plak kedai 1 malaysia tu. 
lagi la pening nak cari barang. semua pembalut putih jee. 
jadi satu keje pulak kene bace se se. 
aku  ni tak suka membaca tau!! 
mmg tak pegi dah la situ. hahaha. 
then tanye akak yg duk susun gula , ade magerin tak. 
dy ckp habis. aku nampak tepung, tp xdek cop plak, 
ish risau aku nak pkai barang tak branded ni
nanti tak jadi pulak donut aku. ngeh ngeh
 *wah blagak kau nyah. tepung je pon. hahaha.

pastu aku ni gi la pulak B5. tp tutup plak.
lupe orang tengah solat Jumaat.
so aku balik dgn muka kecewa.
dan berharap petang karang ade yang sudi jd peneman
teman aku carik barang. haha.
kepada si dia mohon baca dan mohon terasa.
peace. 

nak buat lagu ni. cewah.


notalutut: tefikir camne nak blend gula, tak kan nak gune blender cabai kot. ish haru haru.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...