bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Friday 11 January 2013

KEREMAJAANKU & KEDEWASAANKU.

okeh nak sambong cerite.
naik  form 1 aku pindah sekolah. dlm tgh tahun cmtu.
SMK SERI TUALANG. 10 minit je dr umah aku.
still duduk ostel.tapi xdek la buli2.
tp cabaran sbb nak carik kawan baru tula.
dorg sume dah ade geng. aku bln 5 bru nak nyebok.
hehhe. tp aku tak feeling sgt duduk sini.
sbb dekat ngn umah. pindah pon sbb tuuttttt..rahsia

start form 1 sampai form 3, aku mmg buat kawan sunggoh2.
ramai benor yg aku rapat. bdk ostel, bdk out sider.
semua aku bantai kawan. mmber kamcing pon ramai.
kat hostel kami ber-8. kat skolah kami ber-5.
kat skolah kawan ngn dak outsider.

seronok mmg tak tergambar. mcm2 prangai pelik kami buat.
masing2 kepala ting tong blake. masok air.
kat sini best sbb banyak aktiviti.
dinner saje ntah brape kali dinner
orang bernasyid, kami bernasyid. menang kot.
tak termasok hari terbuka. hari sukan bagai.
sukan tak main la kt pdg skolah.kat stadium tu kami sental.

pastu best sbb ade je buat sesuamting mcm..
apple day, cadbury day, roses day.
pertandingan memasak pon ade jugak.
hishh seronok betol time2 baru nk jd dewasa.
tgk gamba jelah senang. hehhe













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...