bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 2 January 2013

TUWENTIE TERTHIN. AUM AUM GITTEW.

hello country, hello everybody, hello de mello.

second of january.. not too late if aku nak wish=cakap=mention=tulis=taip HAPPY NEW YEAR babeyh..org ckp xbaik smbut tahun baru, tp xpelah. aku tak smbut kt dataran pon, just tulis cmni tnpa sebarang niat. iklas gittew. hikhik.

ok dah masok 2013 sudah. azam?? ok azam eh. japjap pikir..*after 10min* . so umor sudah semakin meningkat. banyak yg kene ubah terutama perangai tak senonoh aku ni. malu kat mak mertua nanti. cewaah. ummm apelagi ek. ok ofkos la aku nak memajukan diri. yedak? blajoo dgn jayenye, grad dgn jayenye. ish xsaba plak nk grad.

pastu nak jadi baik meaning that mmperbaiki diri ni la. mudah memaafkan orang. aku akan sedaya upaya menahan rasa baran, ego, kalutmalut, cakap laju, malas balas mesej, cakap slow2, takmau jerit2 sgt, gelak sopan *harapan jelah , buat ketupat dan lain2. wah bnyk benor prangai tak senonoh. ha copcop. in the making aku nk jadi matang ni, aku memerlukan supporters yg begitu yakin trhadap diriku. ceh ayat. mcm ape je ntah.

lupe plak. ni paling penting. aku harapharapharapharap sgt 2013 ni akn mgubah hidup aku kearah yg lebih baik. hormat org tua terutama mak ngn abah. aku bukan anak derhaka, tp still lagi ade " uh, eh , japjap, karang cik buat la, nanti2lah " kat depa. ada je alasan. so itulah yg aku nak ubah sgt2. takmau bg depa terasa dgn perangai aku. pastu aku tak sempat nak mintak  ampun. hish mintak simpang. 

ape yang dah terjadi 2012 sumenya aku kene amik pengajaran. ingat ye puyen. belajar drpd kesilapan. tak bleh give up pasal mnde2 kecik. takbleh teros nangis tepon mak bile tension study. larikan diri dr masalah.  baik study kan drpd nangis? *teringat mase final sem lps* matang sikit ye. 21 thn dah awok. engineer solve the problem. pegang ayat tangkal tu. wakakakaka. k lah. bubui.

notalutot : belog aku bunga2. perasan tak? perasan tak? hahah, tetibe.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...