bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Thursday 18 July 2013

KENAPA HATI AKU MACAM NI????

Kat twitter sibuk budak2 uitm tweet debor
sebab esok keluar result penerapan ke degree.
Tapi kenapa aku tak rase debor pon?
Kenapa aku macam tak semangat je.
Kenapa aku macam tak kesah kalau tak dapat
Dorang duk debor takut tak dapat..
Hurmmmm.....
Kawan2,, andai kate aku dapat kan
Tapi aku tak nak
Boleh pass kat orang tak?
Sebab aku tau ramai yang nak
Kalau aku tau aku akan rase macam ni
Aku takkan excited untuk isi borang dulu
Dah sah sah ade peluang utk meng-replace tempat aku
Eh macam ye ye je aku dapat kan
Tapi tulah, hati aku tak berdetik pon lagi
Padahal civil eng tu my peberet dari sekolah
Klau tak sangap, aku takkan masok teknik dulu
Kalau tak sangap, aku takkan pulun mase final exam
Kalau tak sangap, aku takkan excited gi hea amek sijil DL
Ntahlah weh. Seriously takdek mood nak belajar
Tibe2 konpius, betol ke aku nak jd enggineer??
Betol ke aku boleh tahan untuk 2 tahun lagi
Betol ke aku mampu jadi student?
Arghhh dilemma betol
Kalau tak sambung, takut nnt jeles ngn membe2 pulak
Hotokeiiiiiii..
Tapi kalau nak ikot skala hati
Dah berat ke arah untuk tidak lg belajar
Dan lantas melupakan cita2 aku
Dan lantas padamkan memori as diploma student
Hurmmmmm payahnye jadi manusia

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...