bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Tuesday 30 July 2013

SPOIL MOOD RAYE

Raye dah dekat. Maknenye aku dah boleh start countdown nak balik kampung la ni. wahhhh tak sabor nye lah rase. Seriously aku tak suka raye kat pahang, sebab tak dapat mood raye tu. Tapi kalau raye kat kedah.. Perghhhh.. Memang umpphh la. Serious kampung aku best. Haha

Tapi satu je aku rungsing sekarang ni. Baju raye oiy!!! Mane nak cari ni. Puas dah ronde2 cari baju, tapi tak jumpe. Uwaaa sadih norr rase. Dah la tahun ni bapok la segale mahal harge, memang mencekik betol derang ni. Dah la taun ni tak tempah baju raye ponn konon mengharapkan nak beli yang siap je, tapi tidak kusangka begini jadinya. Trend corak baju taun ni sikit pon tak menambat hati. Humm nampaknye malam ni kene ajak my bro teman ngusha baju utk yang ketiga kalinye lah nampok gayenye, hey sabor jelah kalau dudok temerloh yang takdek pape ni. Spoill mood raye betollah!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...