bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Friday 19 July 2013

RESULT PENERAPAN DAH KELUAR, TAPI........

Sarjana muda kejuruteraan (kepujian) awam
Uitm shah alam
Hurmmm aku memang kena mengeluh jugak
Aku dah dapat agak mende ni akan berlaku
Apa yang aku terdetik selama ni tiba jugak akhirnya
Tapi patut ke aku siasia kan semua peluang ni
Kalau ikut hati, aku nak abaikan je tawaran ni
Aku simpati pada korang2 yang nak sangat sambung degree
Tapi mungkin nasib tak menyebelahi korang
Tapi aku? Boleh macam tak hargai je
Padahal ini impian aku dari dulu
Konon aku penah cakap...
Kalau tak dapat shah alam memang aku taknak sambung
Kalau dapat penang pon aku taknak
But now.. Aku dah dapat ape yang aku nak dulu
Tapi ade sesuatu yang menghalang aku
Menghalang dari aku teruskan pengajian ni
Kalau korang sedih tak dapat tawaran
Aku sekarang sedih kerana ditawarkan
Kalau tak, aku taklah dilema sangat
Aku takkan terpakse menanggung rase derita ni
Humm aku tak tau betul ke tak tindakan ni
Kalau boleh aku taknak menyesal kemudian hari
Ya Allah rungsingnya kepala ni

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...