bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Sunday 29 July 2012

BIAQ BENAQ KAK??


Ade satu taim tu aku, mak and abah gi town untuk recycle segala botol2 plastik and kotak yg da tinggi menggunung . 
masa kami smpai tu, ade sorang akak ni 
tgh duk angkat2 barang dia utk di-recycle-kan lah.. 
pas dy blah pe sume bagai, 
bile aku turun gi tgk barang2 dy tu..
tup2 jumpe la buku2 agama gitu ..

Bkn sebab  nak menyebok or bizi body..
      *ok mnde tu same mksud..
Tapi de problem de amor is aku jumpe buku2 AGAMA.. 
cop cop cop
Aku walaupon xdek lah alim pon. 
Tp tak tergamak di lubuk hati jantung aku ni utk buang camtu je buku2 agama.
Siap ade ayat2 AlQuran lagi tu.. MasyaAllah..
tegar betoi hang na
Kut ye pon xmau bace dah buku tu..
kut ye pon da penoh menebai dah ilmu2 kat dada tu..
toksah la duk pi buang.. 
bagi la kt anak2 menakan ka..aparaa..
takot yg da penoh menebai kt dada tu bukan ilmu agama. 
Tp takot daki dosa..Astagfirullah halazim.. 
Tuhan je yang tahu..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...