bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Friday 27 July 2012

jangan nak kate laki




 Assalamualikum. SALAM 7 RAMADHAN.


hai. Da bace belom entri sblm ni?? Klau belum pi bace dulu pi. Piiiii. Nt xphm pulak yg ni.

 Ade bait bait  tohmahan diberikan kepadaku sb buat entri lepas. 
Wakaka. Sbnanye ade smbungn dy.
Haa,, seperti yg merujuk perkare diatas lah yeh. Malas nk ulang bnyk kali.
      *kalau aku copy paste je lg cepat.ces

Aku bukan nk merperkotak katik kan laki2 yg da sedia katik sbnanye. Upss.
Tp sbnanye org pmpn ni pon kadang2 bawak masalah jugak. Ape taknye.
Macam mak aku dok bebel kat kami adik badik la.
 Mmg cukop payah kalau teman carik kasut. Lepas satu-satu kedai.
Abeh vern .gucci. crocodile tiger harimau laut bagai. Pon xkene jugak.
Bukn ssh sgt pon. Amek.try.bayar. blah… tu je .simple.
tp berejam rejam..tu baru kasut..kalu baju lg la.
nk kene tanggal.cube. possing dpn cermin. Tunjuk kt mak dulu. Then cabot.pakai baju kau smule..baru siap. Tu pon mujor first try da masyuk.
Haaa..tu baru mak yg bebel. Kaum hawa yg pastinye memahami.

inikn pulak  kalau nk dibandingkan dgn kaum adam.
Mereka mmg dilahirkan dgn sifat simple. Xyah nak eksen-eksen.
Selekeh pon xpe. Janji muke henshemm.

        “woi.selekeh2 tak main eh”

Ok sory2. Bersahaje boleh??
Kalo pmpn. Mmg perangai mcm pmpn laa jgk.
7 8 bulan sblm rayer da sibok dok tmpah baju pasang bagai.
yee aku phm.. Nnt xleh order dah. Tp hamboi3.. raye ingat.
Yg puase ko duk kantoi taon lepas xingat pulak??  Wajib tu. Wajib.
Yg harus didahulukan. Yg wajib dipertinggalkan.. ish3 ape ni kawan kawan??
Berubah lah. Berubah lah tuk bangse dan agame.cewaah.
         *kate org mmg aku pandai.


 p/s: taim kecik2 xdek dose dulu. Klau xpose penoh duet rayer dpt sikit. So.. pakat la tipu pak mak sedare kate pose penoh..name pon budaaaak.

           

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...