bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 25 July 2012

rumah ku rumah mu juaa



Alhamdulillah.. atas ehsan bakal mak mentua kpd bakal menantunye, 
dpt jgk kami rumah yg serba lgkap ni..cewaah.
So far so good..bilik ade 4. Kitorg duk 10 org. 
yg plg  best sb ade 3 org budak comel tuu dapat master bedroom.. 
wallaweh. Siap dgn ekon bagai. Katil mak aihh.. siap blh wat kuak lentang. 
Kalah danial beego. Kompom. dgn ade toilet siap.. 
aduh..nikmat.
Yang paling best sbb wlopon bunyik cam ramai je housemate aku tu. 
Tp kami org 1 kpale. Tu yg penting.
Yg xbleh blaa. Awal2 sem gini bapak rajin nye memasak.
 Pantang ade mase terluang. Lju je kluar cari mknn basah.
 Macam2. Tp adee kawan aku ckp ni sume sb selok je.
 Nnt lps sebulan, masok dapor pon sb nak amek air lam fridge je..hahah..
yolaa,,budget da lari..wakakaka.n aku ase tu mmg betol.
mak aku pon kate gitu. And now, bermulalah episode suka duka kami sbg bdk NR.

# Seronok jgk jadi non resident ni upenye,,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...