bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 25 July 2012

lawak lagik



1 kali lawak

Seorang posmen dating menghantar surat.

Posmen: Assalamualaikum.
Meon: Waalaikumussalam.
Posmen: Ni rumah Encik Sameon ke?
Meon: Ya saya.
Posmen: Aduh. Pening kepala saya mencari alamat rumah encik ni.
Meon: Laaaa.. buat susah2 je encik posmen ni. Apasal tak pos je??


2 kali lawak daa

Sebaik je menngambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, 
Jamal terpandang seorang budak  lelaki sedang menangis teresak esak. 
Lantas Jamal segera  mendekati budak tersebut.

Jamal: Kenapa adik menangis?
Budak: saya datang untuk ujian darah.
Jamal: Eh! Adik takut ke?
Budak: Bukan tu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, dorang telah terpotong jari saya.

Mendengarkan perjelasan tersebut, Jamal terus menangis.

Budak: Eh, kenapa pulak abang menangis?
Kamil: saya datang untuk ujian air kencing..
Budak: @$%&#

Nota lutut:  mesti tak perasan kan nama Jamal dah bertukar??hewhewhew

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...