bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Sunday 9 September 2012

LAST BAND STANDING


Assalamualaikum
orang kalau sabtu ahad la mase tuk rehat puas2 kan?
tp tidak utk aku dan beberape lagi team mate aku utk ujung minggu kali ni
sebabnyeee,, kami budaak RAJIN. wah gitu
eh tak dek lah.
sebenanye semalam, 8 september 2012 telah berlangsungnya saringan peringkat pertama utk menentukan sape yg masuk final battle utk pagi ini. kirenye jap lagi la kn.
alamak. teros cte pulak. ter-skip intro. maaf maaf
kitorang bawah organisasi Civil Engineering Society Student aka CESS ade la wat
pertandingan ala2 bertanding gitu
ummm ummmm umm korang tgk picture la eh.
senang sikit. aku pon dah rushing nk siap2 g sane ni.
kang orang dah datang, tapi aku xsampai2 lagi
wahhh mcm org penting sangat je kau puyen
eh penting ok,. aku xdek, org xleh masuk.hehehhe
oke oke jum tgk sini haaa.






















nota lutot : THE TEDDYS (FACULTY OF OFFICE MANAGEMENT) not in post. sorry :(

nota kaki pulak : antara 8 band yg bertanding semalam, 5 band telah masuk ke semi final. smlm setiap band kene bwk 2 lagu mgikut tema yg sepatutnye la..
aku pon dah lupe gitu
tp kene ade kene mengena ngn lagu merdeka
and se lagi lagu rock. xkesah la slow or hard. rasenye la, 
tibe2 xsure pulak.hehhee
kalau saloh, menipu la aku ari ni,



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...