bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 12 December 2012

AKU, AYU DAN JIRAH

structure project design.. iyee,, saya mendesignkan diri ye. bile dah part 6 ni asek dok memprojek je keje nye. bukan projek tuttt ye, hahaha. kelas padat giler dari pukol 8 pagi smpai pukol 1. jap lagi ade kelas lagi pkul 2 sampai 7 mlm. memang gaye pelajar cemerlang cemerkap la aku ni rasenye. hahaha  aminn.
sir azran suroh kitporang bawak pelan rumah banglo 2 tingkat. tp kitorang amek yg org punye. hahaha, pastu sir sound.

sir :  mane boleh pelan image la. saya nak pelan yg betul2 punye.
kami : ok fine nanti kami cari.
sir : saya nak kamu cari hari ni jugak. tak kesah lah nak ambik dari mane pon. nak pegi kuantan ke, KL ke. ikot kamu lah
aku : sir ni buat lawak ke ape.

pastu sir keluar pegi borak2 dgn sir isha. aku pasti tu sbb dorang kacip giler. dan dikesempatan itu ayu ajak aku gi makan. bereh bohhhhh...sampai kat cafe, tertegur sir fakhri yg ajar kitorang design sem lepas

ayu : cube tanye sir kot kot dia ade pelan. dia mesti ade punye.
aku : aah kan. *terus tanye sbb dia amek lauk sblh aku.
aku : sir, sir ade pelan rumah tak. nak boleh.
sir: boleh. nanti datang bilik saya.
aku : ok lepas sir makan nanti saya pegi bilik.

then kami makan dan makan dan makan dgn syirin, haza, wawa ngan eda. cerita pasal syirin mInum ubat gemuk. pastu sempat lagi prommot jual barang, dgn wawa duk korek2 gigi nye, ok memang macam2 kami ni. bile dah nak balik je, jirah baru dtg dgn temegah megahnye lantas menyuroh kami teman dia makan pulak.

bile dah siap, kami naik ke bilik sir fakhri. tp patah balik semule sbb ayu tetinggal wallet kat cafe. naseb tak hilang lagi. then kami dapat weh pelan, macam bulan jatuh ke riba, tak payah nak print potostet bagai dah sebab sir bagi kami free2 je wpon kertas tu dah burok. burok sgt weh!!!

bile dah siap lukis nak tunjuk katy sir azran, tapi dia tak nak tgk sebb dia dah kalut nak keluar. macam tak sabar2 je nak abeskan kelas dgn kami,

aku : sir nak gi dating eh.
sir : eh ,mane ade la.

tibe2 sir isha masok. umphhh nak gi dating la tu. hahaha, tapi sampai sudah sir taknak tgk hasil kerja kitorang sbb maybe dia dah lapor lapor sangat agaknye. kui3. so disinilah aku sekarang. berblogging jap kat kelas, suke2 hati je kan. lantak lah. bukan aku yg yg bayar wifi ni pon.hahahahah. k bai. muah.

                      gune camera depan. terok benor jadinye

nota lutot : name jirah aku sebut sekali je kan. sbb dia nak enterprem so aku masokkan sekali kat tajok post ni. ahhahaha. tapi takpe, ade gambo !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...