bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Sunday 16 December 2012

THE HOBBIT..

semalam aku gi tengok wayang lagi. the hobbit, an unexpected journey. mmg unexpected pon. setengah jam pertame aku dah nak angkat punggong dah. org sebelah duk ckp  " oo patot la dia mcm tu td " . aku kat sini duk bebel sorang2 sebab tak paham cerite. tp aku tgk jelah. 

jujurnya, cerita ni bukan makanan aku. sbb klau aku leka sikit, teros tak paham. nak buat mcm mane, time tu lah mashed potato aku tumpah bagai. aduhhh. seriously aku tak reti nak cerita balik camne cerita tu. yg pasti ade org kerdil, ade hobbit, ade ahli sihir, pastu makhlok2 yang pelik2. serabot aku.

ntah lah. tak reti nak kabor camne. mujor tak tgk 3D. kalau tak mesti aku rase rugi. ni nak bagi bintang pon konpius ni. 6/10 je kot. hahaha. ok fine. bai.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...