bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Monday 3 December 2012

NEW SEMESTER NEW SPIRIT


first day kat rumah sewaa
mcm xpercaya aku dah PART 6 !!!
gilooo laahh. tua sudah aku rupenye
dh jadi akak senior dah. huhu
tp takpe dik, akak budak baik
no bulies bulies you ollls. hahaha
rase xsabar plak nk p CAMPCESS ngn dak part 1

masok umah, terkejut berok den
sbb our new housemate dah ade
9 orang tu. yeayy !!!! 
moga2 jenis kepale gile2 cam kami
tp malangnya rmai lagi aku xkenal
sbb belum smpat nk berkenalan

sepatutnya aku dah ade kat kelas dah ni
menikmati + menghadap suasana UITM
tp kami terlebih rajin pulak
kelas pukul 8 kami isytiharkan cancel
so kls ku akn bermula jam 2 ptg ini. hahah
awal2 dah ponteng, petanda kurang sihat !!!

tp takpe, pagi ni enjoy dulu
kat umah dah terbiasa bgn pagi
so kt sini pon tetiba mata xmau tido dah
and aku ambik jalan mudah utk bertenet
now tgh layan xfactor usa, tgn adik aku marly rose 
hahaha, her voice is so amazing,.
lepas ni ingat nak layan running man plak.
sementara wifi tgh speeding 260 km/hr ni..
ok chalo bhete !!! adios!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...