bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 12 December 2012

BUSUK PUNYA OLANG !!

Ayu penah cerita pasal malaysia lawan bola dengan bangla, malaysia kalah sebab orang kate bangla busuk. busuk gile, yeke ??? harimau mude tak tahan nak tutop hidong mase nak menggelecek bola tu. aku pikir pikir. mungkin ye jugak . hahahaha

Then kami ade pegi kedai 2 ringgit kat j-town., kebetulan ade bangla tgh shopping situ. pergh,,,, mmg busok gilew doh. bau daun ketom. bau kentut pon ade jugak kadang2. aku yang beratur sebaris dekat counter dengan dia pon bleh bau lagi. ya Rabbi. orang ke tenuk ni, hahhaa, kejam2. menzalimi bau badan org betol aku ni. eh eh. tp dia pon zalim jugak ok. see !! hidong aku bedarah tahan bau. ok itu tipu. tp senok la hidong ni. berbakul bakul la tutt tutt tutt aku bagi kat dia. hahaha. maaf ok. kite O - O .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...