bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Wednesday 3 April 2013

KUALA GANDAH

Haritu ade cakap nak gi main ngan gajah kan?? Haaa i really meant it !!! Cume hajat tu xbrape nak kesampaian sebab tak dapat naik gajah. Rupe2 nye org kuala gandah dah xserve utk orang ramai naik that gajah. Mungkin ramai gajah sakit sendi tulang gamoknye.

Yang annde hanye lah sesi berendam, menepung tawar dan makan beradab bersam para gajah. Wah ayat ku!! Tapi untuk yg kesekian kalinya aku dtg situ, mmg TAK lah weh nak berkubang dgn gajah. Aku penah tengok sikit punye baik taik gajah terapung sedangkan mat salleh tu selok menelan air sungai. Kembang tekok ambo!!

Dari dulu aku tercari2 dimanakan Syawal?? Sbb syawal tu penah dtg SMODEK II mase thn 2007. Upe2,ye, dia dah pindah ke zoo johor ke melaka. Gitulah kate abg gajah tu. Hey rindu pulok ke Syawal dgn bulu bulu cacaknye.

Yang aku ni tak tau nak panggil gajah tu ape. Konon nak panggil la dtg dekat sikit sbb nk begamboo. Last2 aku buat bunyi meow la. Tegelak Mr IJ. Pastu tedengar la abg gajah tu buat bunyi " aja ja ja ja ja ". Sambil usap belalai, main2 lidah gajah. Aku??? Pusing kepale kebelakang, gelak tanpe suara. Bajet comel betol abg tu. Haha. Hish nak je aku tiru dia aja ja ja ja ja tu, tp kang kate menganjing plak. Hey sabo jelah.

Tapi at least dapat la jugak aku menggajahkan diri disaat semua orang tengah2 kalut study musim final ni. Hahha. Jangan jelous yaw!! Gambor happelod len kali. Payoh gune bb.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...