bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Thursday 4 April 2013

MUSIM FINAL DARI KACA MATA AKU

Dalam duk termenung study ECM307, tibe2 terase nak hapdet sesuatu memandangkan tinggal lagi seminggu aku nak bebas dari DIPLOMA. So musim final bagi aku boleh di describekan sebagai:

Musim nak makan mende pelik2, dan dan tu jugak teringin dan kene dapat mengalahkan org mengidam.

Musim budak cari rumah sewa. 3 bulan duduk saje, tapi nak jugok cari rumah sewa mase musim final.

Musim yang baru aku rase nak berjogginglah, nak main bedmintonlah. Bajet cukup je mase kau kan puy?

Musim dimana aku rase nak balik rumah sokmo. Almaklumlah rumah dekat. Tinggal nak tuang minyak je. Zuppppp

Tak boleh cakap tidak. Ini musim yg aku sangat2 stress, kadang2 tak pasal pasal je meleleh. Siot je bile fikir.

Ini memang pasti,, tak pernah aku tak rase sepanjang 6 sem. Iaitu musim tak cukop duit !!! Haha. Masing2 dah pokai. Duit PTPTN dah licin.

Tapi itulah, bile dah last last sem gini la sabun basoh nak abes. Ubat gigi abes. Sabun mandi abes. Malas mandi kang!!!! Haaa, ugut ni. Ugut!!!!! Dush3. Lapoo pulak. ade pasor tani petang ni. Moh le deme weh. K bye.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...