bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Tuesday 9 April 2013

SAYONARA DIPLOMANIAN

Alhamdulillah..... Akhirnya aku BEBAS. Bebas! Aku naik bas. Tiba2 terbabas. Masok wad doblas. Aik ternyanyi plak. Lalalala. Ya Allah, seronok sgt bile dah langsai salah satu hutang didunia, iaitu MENCARI ILMU !!!! Now i'm oficially GRAD!!! Biarlah baru habis paper pon, result pon tak tau mane hale lagi, tapi aku betol2 rase lege.

Last payppperr pagi td mmbuatkan aku rase tak sabar gile nak buat orang yang still blajar jeles dengan aku!! Hahhaha keluar dah tanduk satan! Betapa tak sabarnye aku nak suruh pengawas exam kutip paper aku. Sebab rase suke yang teruje tu dah melepasi dada dah. Senok rase sbb tak dapat lepaskan. Punye la tak sabor awok kan puyen!!

Tapi seriyes a aku kabo, rase dia ni same macam lepas spm aritu. Rase bebas yang macam, memang taknak sentuh buku setahon! Memang gile rase dia. Seronok yg tak dapat ditahan2. So....... Aku dah boleh enjoy gile babun after dis!! Jangan jeles yaw! Best best best !!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...