bkgrnd

MEREKA KEKUATAN SAYA

Monday 1 April 2013

Meng-APRIL-kan DIRI

Eh !!!! 1 april ke hari ni?? Seriyes 1 april ?? Wahhh, xprasan la pulok.. Mknenye ni second post "bila april tiba" lah ni ye?? Kihkihkih. Tak sangke beta.

Eh copcopcop. bukan nak sambut april fool lah. Seriyes bukan. Cume teruja je sikit. Hehehe. Ni haa. Nak cite sikit. Dulu penah la konon2 nak prank kak ngah aku yg keremping tu. Nyaris menjadi, tapi yelah kan. Maunye dia percaye. Ingat lagi mase form 3, aku msg kakngah gune fon mak, ckp yg aku ni excident. Dia ni punye la gelepor tepon mak aku tanya macam2. Mak aku pon pelik lah jap. Pastu aku gelok je kate april fool. 5 tahon jugak lah begadoh. Wah ayat. Yg aku pon leh main nyawa diri sendirik. Xdok keroje taim tu.

Itu first. Second plak, kenekan kakngah sekali lagi. Haa yang ni mmg pakat dengan mak awal2. Ni msg kakngah gune num mak lagi, kate yg ade org datang nak meminang dia. Mase tu dia belom bunyik nak kawen lagi, pasal pakwe pon dia senyap. Bukan cam adik dia yg comel kiut miut ni ( abg ipar aku selalu mengampu aku ayat ni ). Haha. Haaa time ni dy caye jugak. Siap kate jgn terima lah, itulah, inilah. Tak lame lps tu, makcik aku kol mak, ceghita yg kakngah dah ade pakwe. Haaaa baru bocor rahsia dia. Tulaa. Lain kali simpan lagi. bile mak dah gertak, baru deboo. Dan akhirnya, selamat jugak kawin thn 2010 aritu. Patutnye arini aku prank kakna plak. Untung2 ujung tahun ni dapat abg ipar baru. Kihkih.

Tu cite sal family, kalau bukak ceghite hostel kang. Memang xabis forum aku taip. Tapi kalau kat hostel ni, dak aspuri jarang la buat dan kene. Tapi klau aspura ye!!!! Macam xbeperikemanusiaan je dorang prank junior. Dah tahap buli dah. Tapi tu sume kenangan junior tu bile dia ingat balik sume peristiwa tu. Mane tau kot kot dapat idea nak kenekan org lain pulak. Bagos senior2 ni, dapat pahala sabut. Terapung je. Haha.

Itulah kenangan serba sedikit bile muncol 1 april ni. Iyelaah, kite bukan menyambut sampai mengagung agung kan sgt. Tapi cukup sekadar dapat release tension, happy2 ngn member. Sebab mase remaja tu xkan berulang dah..k adios


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...